Loading 0
Share

My Blog

Scroll Down

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν συνεργαστείς με μία διαφημιστική εταιρεία

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν συνεργαστείς με μία διαφημιστική εταιρεία

Το να προσλάβεις μία διαφημιστική εταιρεία για να διαχειριστεί ολοκληρωτικά και να δώσει πνοή στο marketing Plan της επιχείρησής σου είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για να την αναπτύξεις στο digital περιβάλλον.

 

Όμως πριν ξεκινήσεις τις διαδικασίες επιλογής ενός marketing agency, είναι απαραίτητο να έχεις σκεφτεί και να γνωρίζεις κάποια πράγματα που θα κάνουν τη συνεργασία σου επιτυχημένη και αποδοτική.

 

Πάμε να δούμε αναλυτικά λοιπόν όσα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου πριν προσλάβεις μία διαφημιστική εταιρεία.

 

 

Ποιος είναι ο ρόλος μιας διαφημιστικής εταιρείας;

Μία διαφημιστική εταιρεία διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό με όλα τα προσόντα και τις γνώσεις που απαιτούνται για να δημιουργούν την τέλεια διαφημιστική καμπάνια. Ακούγεται απλό; Σίγουρα δεν είναι.

 

Ένα marketing agency έχει ευθύνη να επιμεληθεί κάθε λεπτομέρεια στο κομμάτι του σχεδιασμού, δημιουργίας και εφαρμογής οποιασδήποτε marketing στρατηγικής.

Κι έπειτα έρχεται το κομμάτι της παρακολούθησης. Κάθε καμπάνια χρειάζεται έλεγχο και επανέλεγχο ώστε να καταγραφούν τα δεδομένα επιτυχίας ή αποτυχίας της κι έτσι να υπάρξουν ενδεχόμενες διαφοροποιήσεις στην εκάστοτε στρατηγική.

 

Ακόμη, μέρος της δουλειάς μιας διαφημιστικής εταιρείας είναι το κομμάτι της συμβουλευτικής. Είστε συνεργάτες, πράττετε και οι δύο για την ουσιαστικότερη αποτελεσματικότερη προώθηση των υπηρεσιών σας και το πιθανότερο είναι να χρειαστείς καθοδήγηση με στόχο την μέγιστη απόδοση. Αυτό μπορεί να συμβεί από τη αρχή, παρέχοντας συμβουλές για την εκκίνηση ενός brand, ή στη πορεία με στόχο την ανάπτυξή του.

Είστε συνεργάτες, όχι ανταγωνιστές

Διαφημιστική εταιρεία

Ένα συχνό σενάριο που πολλές φορές φέρνει τη ρήξη στη σχέση της επιχείρησης με την διαφημιστική εταιρεία που έχει επιλέξει, είναι η υπόνοια και το αίσθημα του ανταγωνισμού. Μέγα λάθος, που δεν ωφελεί σε τίποτα.

 

Η διαφημιστική εταιρεία θα είναι πλέον μέρος της ομάδας σου, θα λειτουργεί σαν συνεργάτης και θα πράττει με βάση τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σου. Άλλωστε, η επιτυχία ενός marketing agency έρχεται με την επιτυχία του πελάτη του. Βρες λοιπόν την διαφημιστική εταιρεία που σε εμπνέει και νιώθεις ότι θα συνεργαστείτε με τους καλύτερους επαγγελματικούς και ξεκάθαρους όρους.

Το σωστό marketing παίρνει χρόνο

Το μακροχρόνια αποδοτικό marketing παίρνει ακόμη περισσότερο. Η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας που θα αναδείξει την επιχείρησή σου και το προϊόν σου, θα ενισχύσει το πελατολόγιό σου και θα αυξήσει τις πωλήσεις σου, προφανώς και δεν είναι μία διαδικασία που μπορεί να επιτευχθεί εν μία νυκτί.

 

Προσλαμβάνοντας λοιπόν μία διαφημιστική εταιρεία ο κάθε επιχειρηματίας θα πρέπει να έχει υπομονή, να δείχνει εμπιστοσύνη στις κινήσεις του agency και να είναι ανοιχτός στις απαιτούμενες αλλαγές. Η αναλυτική έρευνα, ο δημιουργικός σχεδιασμός και η μεθοδική προώθηση είναι τα τρία στοιχεία μίας ολοκληρωμένη καμπάνιας και χρειάζεται χρόνος ώστε να βρεθούν οι πρακτικές που ταιριάζουν σε κάθε επιχείρηση.

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας

Όταν η επιχείρηση και η διαφημιστική εταιρεία “μιλάνε την ίδια γλώσσα”, όλα είναι γίνονται μονομιάς πιο εύκολα! Όποιο agency κι αν ρωτήσεις σήμερα, σίγουρα θα επιβεβαιώσει ότι οι πιο δύσκολοι πελάτες είναι αυτοί που αδιαφορούν για τα όσα επιτάσσει η σύγχρονη διαφήμιση και επιμένουν σε πρακτικές που ίσως είχαν αποτέλεσμα 20 χρόνια πριν.

 

Πριν συνεργαστείς λοιπόν με μία διαφημιστική εταιρεία, είναι σημαντικό να ενημερωθείς για τις μεθόδους marketing που είναι πιο αποδοτικές την παρούσα χρονική στιγμή με βάση τα δεδομένα του digital marketing ώστε να είσαι προετοιμασμένος για όσα προτείνει το agency.

 

Τι είναι inbound marketing, τι είναι content marketing, τι είναι το Search Engine Optimization ή αλλιώς SEO και πολλά άλλα θέματα γύρω από το digital marketing είναι αυτά που θα πρέπει να γνωρίζεις ώστε να επικοινωνήσεις καλύτερα τους στόχους και τις ανάγκες σου στην διαφημιστική εταιρεία που θα επιλέξεις.

Ξέρεις τι θες να επιτύχεις;

Το να προσλαμβάνεις μία διαφημιστική εταιρεία μη γνωρίζοντας τους ακριβείς στόχους της επιχείρησής σου, είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα κατάστημα και να λες “θέλω κάτι, όχι όλα, αλλά και όλα ταυτόχρονα”. Στον κόσμο του digital marketing, αυτό είναι αρκετά συχνό.

 

Μία επιχείρηση πρέπει να έχει ξεκαθαρίσει τι είναι αυτό που θέλει να πετύχει μέσω της διαφήμισης, τι είναι αυτό που πρεσβεύει ως brand και τι θέλει να “πει” στους πελάτες της.

 

Περισσότερες πωλήσεις; Διεύρυνση πελατολογίου; Μεγαλύτερη ορατότητα στα social media; Ποιοι είναι τελικά οι στόχοι της επιχείρησής σου και πόσο “ανοιχτός” είσαι για να τους πετύχεις; Αυτά πρέπει να γνωρίζεις πριν επικοινωνήσεις με τη διαφημιστική εταιρεία.

Κάνε τη σωστή επιλογή

Up Group Let's do it

Επιλέγοντας μία διαφημιστική εταιρεία που γνωρίζει καλά τι κάνει και πώς να πετύχει τον κάθε στόχο, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες να μπορέσει μία επιχείρηση να δει γρήγορα ανάπτυξη.

 

Σημαντικό είναι λοιπόν να επιλέξεις το marketing agency που εμπνέει επαγγελματισμό, συνέπεια και υπευθυνότητα. Κράτα στο μυαλό σου όλα όσα είπαμε παραπάνω, βρες την εταιρεία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στα standards σου και σύντομα με τους σωστούς συνεργατικούς όρους θα φτάσεις την επιχείρησή σου εκεί που θες.

 

Κλείσε σήμερα το ραντεβού σου μαζί μας και τόλμησε να αναδείξεις την επιχείρησή σου στον ψηφιακό κόσμο όπως της αξίζει! 

01.