Loading 0
Share


Pay per Click: Οι 6 καλύτερες PPC πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσεις το 2021

Scroll Down

Pay per Click: Οι 6 καλύτερες PPC πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσεις το 2021

Pay per Click: Οι 6 καλύτερες PPC πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσεις το 2021

Με το digital advertising να κυριαρχεί εδώ και καιρό στον χώρο των online επιχειρήσεων, ο τύπος ψηφιακής διαφήμισης Pay per Click (ppc) αναδεικνύεται ως ένας από τους δημοφιλέστερους και πιο αποτελεσματικούς. 

Κι αφού, λοιπόν, έχεις διαβάσει το άλλο άρθρο μας σχετικά με τις πιο σημαντικές πληροφορίες για το Pay per Click και έχεις αποφασίσει να εφαρμόσεις το ppc για την διαφήμιση της επιχείρησής σου στον ψηφιακό χώρο του διαδικτύου, είναι λογικό τώρα να αναρωτιέσαι: 

Τι κινήσεις πρέπει να κάνω για μία σωστή Pay per Click advertising καμπάνια;

Ποιες είναι οι καλύτερες Pay per Click τακτικές που θα με βοηθήσουν να ενισχύσω την επιτυχία της εταιρείας μου; 

Στο άρθρο αυτό, παρακάτω, θα αναλύσουμε τις καλύτερες και πιο αποδοτικές μεθόδους και πρακτικές γύρω από το Pay per Click που θα συμβάλλουν άμεσα σε μία επιτυχημένη και κερδοφόρα διαφημιστική καμπάνια για κάθε επιχείρηση. 

ppc scrable blocks as pay per click and searcg ads advertising example

Στοχευμένα Keywords για PPC Ads

Είναι πλέον ευρέως γνωστό και σαφές, πώς με την έξυπνη και σωστή επιλογή των καλύτερων και πιο σχετικών λέξεων κλειδιών, μπορείς να ενισχύσεις δυναμικά κάθε δραστηριότητα σου πάνω στην ιστοσελίδα σου και ειδικά την online διαφήμισή της! 

Όσον αφορά μια διαφημιστική καμπάνια Pay per Click, μέσω δημοφιλών keywords, ο κάθε διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα να στοχεύει σε πολύ συγκεκριμένο κοινό που με βάση τις αναζητήσεις του φαίνεται πως ενδιαφέρεται άμεσα για το αντικείμενο, το θέμα, το προϊόν ή την υπηρεσία της εν λόγω διαφήμισης/ιστοσελίδας.  

Το πλεονέκτημα που πηγάζει μέσα από την σωστή επιλογή keywords, είναι το γεγονός ότι αφού η κάθε διαφημιζόμενη επιχείρηση μπορεί να στοχεύει σε άμεσα ενδιαφερόμενους καταναλωτές, μειώνει τις πιθανότητες η διαφήμισή της να εμφανιστεί άσκοπα σε άσχετους και μη εμπλεκόμενους χρήστες. Έτσι, αυξάνονται οι πιθανότητες η επιχείρηση να αποκτήσει καλύτερους και περισσότερους δυνητικούς πελάτες, με αντίκτυπο τη σημαντική μείωση των γενικότερων εξόδων της καμπάνιας. 

Για την καλύτερη επιλογή των κατάλληλα σχετιζόμενων λέξεων κλειδιών, υπάρχουν πολλά διαδικτυακά εργαλεία που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα, με κυριότερο το Google keyword planner , προτρέποντας κάθε ιστοσελίδα που στοχεύει σε μία επιτυχημένη ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια να βρεί ποια keywords είναι τα πιο δημοφιλή, τα πιο ανταγωνιστικά και τα πιο στοχευμένα με το αντικείμενό της.

Αρνητικά Keywords για PPC Ads

Ναι, καλά διαβάσατε. Σε μία Pay per Click διαφημιστική καμπάνια, μία από τις 

πιο σημαντικές πρακτικές που πολύ καλό θα ήταν θα ακολουθείται από κάθε διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, είναι ο εντοπισμός των “αρνητικών” λέξεων κλειδιών (negative keywords). 

Τα αρνητικά keywords, αντίθετα από τα συνηθισμένα και πολυσυζητημένα keywords, είναι λέξεις κλειδιά για τα οποία μία επιχείρηση δε θέλει να κάνει rank αφού δεν είναι άμεσα σχετιζόμενες με αυτήν και την ιστοσελίδα της και όπως φανερώνει και ο χαρακτηρισμός τους, η λειτουργία τους είναι περισσότερο αρνητική. 

Έτσι και σε μία διαφημιστική καμπάνια ppc, είναι απαραίτητο να εντοπιστούν τα negative keywords, ώστε να αποκλειστούν από τη λίστα των λέξεων κλειδιών για τα οποία επιθυμείς να εμφανίζεται η διαφήμιση της ιστοσελίδας σου κατά τις αναζητήσεις των χρηστών. 

Ας υποθέσουμε ότι μία ακτοπλοϊκή εταιρεία επιθυμεί να εφαρμόσει μία Pay per click καμπάνια και να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα της για να διαφημίσει ταξίδια προς τα ελληνικά νησιά. Στην περίπτωση αυτή, πρέπει να αποκλείσει από τη λίστα των λέξεων κλειδιών για τα οποία η διαφήμιση κάνει rank, λέξεις όπως “αεροπορικά”, “τρένο”, “αυτοκίνητο”, αφού δεν σχετίζονται με το αντικείμενό της και το πιθανότερο είναι να της στοιχίσουν άσκοπα χρήματα, χωρίς να προσφέρουν στην εταιρεία τους αντίστοιχους πελάτες. 

brand identity, advertising, design, trust wooden blocks concept

Ποιοτικά landing pages / content

Ιδιαίτερα καίριο, ίσως και απαραίτητο, κομμάτι μιας Pay per click διαφημιστικής καμπάνιας είναι η διαμόρφωση της καλύτερης landing page, με σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο. 

Πιο συγκεκριμένα, από τη στιγμή που κάποιος ενδιαφερόμενος χρήστης του διαδικτύου πραγματοποιήσει το “κλικ” στην εκάστοτε διαφήμιση, η σελίδα στην οποία αυτομάτως θα μεταφερθεί πρέπει να πληροί όλες τις κατάλληλες προϋποθέσεις  που θα τον οδηγήσουν στην πραγματοποίηση μιας αγοράς, συμβάλλοντας στο υψηλό conversion rate της διαφήμισης. 

Από την άλλη, όταν το landing page μιας διαφήμισης δεν είναι αυτό που ο χρήστης αναζητά, δεν έχει ποιοτικό και σχετικό με την καμπάνια content και δεν συμβάλλει σε μία γενικότερη βέλτιστη εμπειρία περιήγησης, το πιθανότερο είναι ο επισκέπτης να την εγκαταλείψει. 

Με τον τρόπο αυτό, σε αυτήν την περίπτωση που το landing page είναι άσχετο με τη διαφήμιση και δεν προσφέρει τις ιδανικές συνθήκες πλοήγησης για τον επισκέπτη, ο διαφημιζόμενος μάταια καταβάλλει το επιλεγμένο cost per click (cpc), χωρίς όμως να αποκομίζει τα επιθυμητά αποτελέσματα, αφού οι χρήστες αναμφισβήτητα εγκαταλείπουν την σελίδα και δεν προχωρούν στην ολοκλήρωση  μιας αγοράς. 

Computer mouse and small blue alarm clock on many dollar bills. Pay per click concept. Earnings on the Internet. Flat lay top view

Προσδιορισμός κοινού στόχευσης / Target audience

Όπως και σε κάθε άλλη διαδικασία marketing, έτσι και σε μία Pay per Click (ppc) διαφημιστική καμπάνια, πολύ βασικός ειναι ο προσδιορισμός του κοινού στο οποίο μία επιχείρηση στοχεύει μέσω της ιστοσελίδας και της ppc διαφήμιση της. 

Με την εύρεση του κοινού στόχευσης, είναι ευκολότερη και αμεσότερη η διαδικασία διαμόρφωσης της ppc διαφημιστικής καμπάνιας, προσαρμοσμένης στα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις του εν λόγω κοινού. 

Από τον προσδιορισμό της ηλικίας και των ενδιαφερόντων του target κοινού  είναι δυνατόν να καθορίζονται τα καλύτερα στοχευμένα keywords, το σχετικό περιεχόμενο, το κατάλληλο λεξιλόγιό, ακόμη και η ώρα εμφάνισης της διαφήμισης. Οι παράμετροι αυτές θα χαρακτηρίζουν τη στοχευμένη διαφήμιση που ως στόχο έχει να προσελκύσει άμεσα τους συγκεκριμένους καταναλωτές. 

Παράλληλα, σημαντικός είναι ο συστηματικός έλεγχος του κοινού που έχει καθοριστεί ως βασικός στόχος, αφού με την πάροδο του χρόνου ίσως υπάρχουν διαφοροποιήσεις που χρειάζεται να παρθούν σοβαρά υπόψη για την ενίσχυση της διαφημιστικής καμπάνιας. 

Αξιοποίηση CTA

Ο στόχος μιας ιστοσελίδας όταν εφαρμόζει πρακτικές digital advertising, αξιοποιώντας μια Pay per Click διαφημιστική καμπάνια, είναι να προσελκύσει το άμεσα ενδιαφερόμενο κοινό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό ο σκοπός της αυτός να γίνεται ξεκάθαρος και σαφής.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίο μπορείτε να ενισχύσετε την ισχυ και τη δυναμική της ιστοσελίδας και της διαφήμισής σας είναι να ενσωματώσετε στη διαμόρφωση της καμπάνιας λέξεις και φράσεις που παροτρύνουν το κοινό να ασχοληθούν με την διαφήμιση που προωθείτε. Τα λεγόμενο CTAs (Call to Action), είναι φράσεις που απευθύνονται απευθείας στον χρήστη παροτρύνοντάς τον να ανοίξει την διαφήμιση που έχει εμφανιστεί βάσει της αναζήτησής του. Φράσεις όπως “αγόρασε/απόκτησε τώρα, εγγραφείτε τώρα” είναι κλειδιά στην διαδικασία προσέγγισης κοινού που ενθαρρύνεται να ολοκληρώσει μία αγορά, να δημιουργήσει έναν λογαριασμό, να εγγραφεί σε newsletter κ.α. 

Αναβάθμιση διαφημιστικής καμπάνιας

Βασικό σε μία καμπάνια ppc online marketing είναι ο συστηματικός και συνεχής έλεγχος. Ιδιαίτερα χρήσιμο είναι ο κάθε διαφημιζόμενος να ενημερώνεται για την πορεία και τα στοιχεία της καμπάνιας του, αποκτώντας έτσι την ευκαιρία να αλλάξει και να τροποποιήσει δεδομένα που δεν λειτουργούν θετικά προς τον στόχο προσέγγισης νέων πελατών. 

Η Google παρέχει στατιστικά και στοιχεία για κάθε διαφήμιση που εφαρμόζεται μέσω αυτής, δίνοντας την δυνατότητα στην εκάστοτε διαφημιζόμενη επιχείρηση να ανανεώσει τις τεχνικές που αξιοποιεί,  για τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα. 

Συμπερασματικά, οι καλύτερες μέθοδοι Pay per Click

Όταν μιλάμε για μία online διαφημιστική καμπάνια Pay per click, πρέπει να καταστήσουμε σαφές πώς πρόκειται για μία διαδικασία που, όπως και κάθε άλλη μέθοδος digital advertising, χρειάζεται το συνεχές ενδιαφέρον και την ενασχόληση του διαχειριστή της διαφήμισης, ώστε να εφαρμοστούν οι κατάλληλες και πιο αποτελεσματικές πρακτικές. 

Με την εφαρμογή των πλέον αποδοτικών τακτικών για την ppc διαφήμιση της επιχείρησής σας, γίνεται πιο άμεση η επίτευξη κάθε επιχειρησιακού σας στόχου, με αποφυγή των μη αποτελεσματικών κινήσεων και τη μείωση του υπερβολικού και επιβαρυντικού κόστους.  

Με τον προγραμματισμό των σωστών τακτικών που είναι σημαντικό να ενσωματωθούν σε μια Pay per Click διαφημιστική καμπάνια, είναι δυνατόν η εκάστοτε επιχείρηση να εκτοξεύσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της στα ύψη, να αυξήσει δυναμικά τα ποσοστά μετατροπών που δέχεται, να προωθήσει σε διευρυμένο κοινό το brand της και να ενισχύσει συνολικά την επιτυχία της. 

01.