Loading 0
Share

My Blog

Scroll Down

Google Ads tips για την επιχείρηση σου. 7 προκλήσεις και πως να τις αντιμετωπίσεις.

Google Ads tips για την επιχείρηση σου. 7 προκλήσεις και πως να τις αντιμετωπίσεις.

Ναι, το Google Ads είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες για να διαφημίσει κανείς την επιχείρησή του.

 

Για αυτό κιόλας όλοι όσοι ξεκινούν τώρα να στήνουν τη δική του επιχείρηση, στρέφονται προς την Pay per click διαφήμιση των Google Ads.

 

Για να διαχειριστείς όμως αποτελεσματικά την πλατφόρμα, να την αξιοποιήσεις σωστά και να δημιουργήσεις μια αποδοτική καμπάνια στο  Google Ads, θα πρέπει πρώτα να ξεπεράσεις στο δρόμο σου μερικές παγίδες, στις οποίες πολλές νέες και μικρές επιχειρήσεις πέφτουν μέσα.

 

Αν δεν θες να συμβεί το ίδιο και στην δική σου επιχείρηση, διάβασε παρακάτω τη λίστα μας με τις πιο συχνές προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσεις ως νέα επιχείρηση στον κόσμο των Google Ads.

 

Google Ads Challenges και τρόποι αντιμετώπισης.

 

Ποιο είναι target group της επιχείρησής μου;

 

Google Ads Tips

Πρώτα και κύρια, μία από τις κυρίαρχες προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσεις ξεκινώντας μία νέα επιχείρηση και μία νέα καμπάνια Google Ads, είναι να καθορίσεις το ιδανικό για εσένα κοινό.

 

Αν δεν έχεις ξεκαθαρίσει από πριν το target group σου, αν δεν γνωρίζεις σε ποιο κοινό μιλάς, οι στρατηγικές σου δε θα έχουν καμία απολύτως επιτυχία.

Για να αναγνωρίσεις το κοινό της επιχείρησής σου, η λύση είναι μία. Αξιοποίησε το δωρεάν εργαλείο της Google,   Keyword Planner και δες τον ανταγωνισμό που υπάρχει σε κάθε λέξη-κλειδί που είναι σχετική με το αντικείμενο της εταιρείας σου. Με τον τρόπο αυτό θα βρεις τη ζήτηση που υπάρχει γύρω από το κάθε keyword, μαζί με εκτιμήσεις για το cpc που θα κληθείς να πληρώσεις αν χρησιμοποιήσεις την εκάστοτε λέξη.

 

Πώς τα πάει ο ανταγωνισμός;

 

Digital Marketing Tips

  Για να μπορέσεις να αναδειχθείς στον κλάδο σου, πρέπει πάντα να γνωρίζεις σε ποιο σημείο βρίσκεσαι σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Να βλέπεις τις κινήσεις του, τις επιτυχίες και κυρίως τα λάθη του. Έτσι και με το Google Ads, θα πρέπει να είσαι πάντα ενήμερος για τις καμπάνιες και τα keywords του ανταγωνισμού ώστε να μπορείς να βρίσκεσαι ένα βήμα μπροστά.

 

Αξιοποίησε κάποιο online εργαλείο που σε βοηθάει να παρακολουθείς τις διαφημιστικές καμπάνιες της αγοράς, στον κλάδο που σε ενδιαφέρει και συγκεκριμένα στην ανταγωνιστική επιχείρηση που θες να ξεπεράσεις.

 

Ξέρεις να φτιάχνεις μία σωστή διαφήμιση;

 

Κακά τα ψέματα, η πρώτη εντύπωση μετράει. Αν ο χρήστης δεν εντυπωσιαστεί από το banner του ad σου, τότε δεν θα κάνει click για να οδηγηθεί στη σελίδα σου. Τι πρέπει να κάνεις για αυτό; Να έχεις μια στρατηγική για το πως θα διαμορφώσεις τα ads σου.

 

30 χαρακτήρες στον τίτλο και 90 χαρακτήρες για τις περιγραφές. Τόσος είναι ο χώρος μέσα στον οποίο πρέπει να παρουσιάσεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου, δείχνοντας παράλληλα το γιατί αξίζει κάποιος να κάνει click πάνω στη διαφήμιση.

 

Μην ξεχάσεις να κάνεις μία προσφορά που θα δελεάσει το κοινό, παράλληλα με μία φράση CTA ώστε να προκαλέσεις ακόμα περισσότερο.

 

Τι γίνεται με το Landing Page;

 

Δημιουργώντας και εφαρμόζοντας μία διαφήμιση, ποιος είναι ο στόχος σου; Να οδηγήσεις τον χρήστη στη σελίδα σου και από εκεί να τον κάνεις πελάτη σου, σωστά; Πώς θα γίνει όλο αυτό αν το landing page του ad σου δεν είναι σχετικό με τη διαφήμιση, ποιοτικό και ελκυστικό;

 

Δώσε βάση στην βελτιστοποίηση των landing pages ώστε να διατηρείς το ενδιαφερόμενο κοινό που κάνει click πάνω στο ad της επιχείρησής σου. Αν ο χρήστης που πατάει τη διαφήμιση, αντικρίσει μία σελίδα πρόχειρη, αργή, χωρίς ξεκάθαρο περιεχόμενο (headlines, CTAs), τότε πες αντίο στα conversions που θες.

 

Είναι το site σου mobile-friendly;

 

Google Ads Marketing Tips

Είναι γεγονός. Σχεδόν πάνω από τους μισούς καταναλωτές – χρήστες του διαδικτύου σερφάρουν μέσω μιας κινητής συσκευής. Το κάνεις κι εσύ, το κάνω κι εγώ.

 

Πώς λοιπόν θα προσελκύσεις το κοινό που χρησιμοποιεί mobile συσκευές αν το site σου στο οποίο μπαίνει ο χρήστης πατώντας το ad σου, δεν είναι βελτιστοποιημένα με τον σωστό και κατάλληλο τρόπο;

 

Σύμφωνα με τη Google, πάνω από 100 δισεκατομμύρια αναζητήσεις  το μήνα γίνονται μέσω κινητών συσκευών. Είσαι σίγουρος ότι θες να αφήσεις την επιχείρησή σου έξω από αυτό, να αυξήσεις το bounce rate και να μειώσεις το quality score της καμπάνιας σου; (=περισσότερα έξοδα και χαμηλότερα rankings).

 

Δεν είσαι σίγουρος για το αν η ιστοσελίδα σου και το content της είναι mobile-friendly; Αξιοποίησε το εργαλείο της google mobile-friendly-test , πάρε τα δεδομένα που θες και κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα διατηρήσεις όλο το κοινό σου συλλογικά ανεξάρτητα από τη συσκευή με την οποία σερφάρει στο διαδίκτυο και κάνει click στο google ads banner σου.

 

Ξέρεις να χειρίζεσαι τα Google ads extensions;

 

Digital Marketing Tips - Paid Advertising

Ακόμα μία πρόκληση που θα πρέπει να αντιμετωπίσεις ξεκινώντας μία καμπάνια google ads για τη νέα σου επιχείρηση, είναι να μάθεις πώς να αξιοποιείς σωστά τα extensions της πλατφόρμας.

 

Με το εργαλείο αυτό, μπορείς να κάνεις τη διαφήμισή σου στοχευμένη και συγκεκριμένη βάσει τοποθεσίας, προϊόντων, προσφορών κλπ. Σύμφωνα με την Google, το 76% των χρηστών που πραγματοποιούν ένα search βάσει τοποθεσίας , π.χ Burger Νέα Σμύρνη, επισκέπτονται μία από τις επιχειρήσεις των πρώτων αποτελεσμάτων την ίδια κιόλας μέρα! Γιατί να μην εκμεταλλευτείς μία τέτοια ευκαιρία;

 

Μην ξεχάσεις μόνο να ενεργοποιήσεις τα “ad extensions” από την πλατφόρμα Google Ads, καθώς αυτό είναι κάτι που δεν ρυθμίζεται αυτόματα by default.

 

Τι γνωρίζεις για το conversion tracking;

 

Ποιος είναι ο βασικός στόχος μιας online διαφήμισης; Οι πωλήσεις, δηλαδή τα conversions. Η πλατφόρμα των Google Ads σου δίνει την δυνατότητα να παρακολουθείς τα δεδομένα των conversions της επιχείρησής σου, ώστε να γνωρίζεις ποια διαφήμιση φέρνει περισσότερες πωλήσεις, leads, επισκεψιμότητα κλπ.

 

Βάλε απλά το tracking tag σε όποια σελίδα θες να παρακολουθείς (συνήθως στην σελίδα στην οποία ολοκληρώνονται οι συναλλαγές). Με αυτό το tag, μέσω των Google Ads, θα γνωρίζεις ποια ads και ποια keywords φέρνουν τις περισσότερες μετατροπές.

 

Google Ads Challenges για επιχειρήσεις

 

Ξεκινώντας μία νέα επιχείρηση, λογικό είναι όλα να σου φαίνονται κάπως χαοτικά. Ειδικά όταν πρέπει να παρουσιάσεις και να διαφημίσεις το brand σου μέσω Google Ads, μη γνωρίζοντας τα συνήθη λάθη που πολλοί κάνουν.



Για να μπορέσεις να ξεφύγεις από τις προκλήσεις που μπορεί να βρεθούν στο δρόμο σου, ακολούθησε τις παραπάνω συμβουλές και δώσε βάση στο να δημιουργήσεις μία πλήρως ολοκληρωμένη καμπάνια.

Up Group Sales & Marketing

Για οποιαδήποτε απορία έχεις, η ομάδα της Up Group | Sales & Marketing είναι πάντα διαθέσιμη να σου προσφέρει τις συμβουλές και τις λύσεις της. Τι λες, ξεκινάμε;

 

01.