Loading 0
Share

Τί είναι
eShop και γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εταιρεία μου το 2021;

Scroll Down

Το eCommerce και τα eShop Το 2021

Το eCommerce και τα eShop Το 2021

Το 2021, είναι πολύ πιθανό να ακούτε συχνά τον όρο “eshop” και να αναρωτιέστε: 

Tι σημαίνει στην πραγματικότητα;

Είναι όντως τόσο σημαντικό για την επιχείρηση μου;

Τι θα μου προσφέρει;

Το eCommerce και τα eShop Το 2021

To eshop ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, όπως λέγεται στα ελληνικά, είναι η ιστοσελίδα μέσω της οποίας μία επιχείρηση πουλάει διαδικτυακά τα προϊόντα της, μέσω των πλέον ευρέως διαδεδομένων υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce).

Πράγματι, μία από τις σημαντικότερες διαδικτυακές πλατφόρμες που καλείται να έχει μία επιχείρηση για να ανταπεξέλθει στις ψηφιακές ανάγκες των ημερών και των σύγχρονων πελατών της, είναι ένα eshop.

Στις μέρες μας, που το online εμπόριο ανταγωνίζεται δυναμικά τις αγοραπωλησίες των φυσικών καταστημάτων, κάθε εταιρεία που επιθυμεί να εδραιώσει τη θέση της στην σύγχρονη αγορά απαιτείται να αποκτήσει το ηλεκτρονικό της κατάστημα (e-shop) για την καλύτερη δυνατή παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων της μέσω των ψηφιακών δικτύων.

Αν, λοιπόν, έχετε μία επιχείρηση και σας ενδιαφέρει να εξερευνήσετε και να εκμεταλλευτείτε το ηλεκτρονικό εμπόριο, συνεχίστε να διαβάζετε το άρθρο μας και εγγυόμαστε ότι θα σας λύσουμε όλες τις απορίες.

Eshops, e commerce concept. Shopping cart trolley icon on a computer laptop. 3d illustration

Ποια η σημασία του eShop για την επιχείρηση μου;

Όταν μιλάμε για ανταπόκριση στις απαιτήσεις των ημερών, το eCommerce αποδεικνύει ολοένα και περισσότερο το πως αυξάνει τη δύναμη του. Σύμφωνα με το πασίγνωστο επιχειρηματικό περιοδικό Forbes, μέσα στο 2020 οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 30%!

Σε γενικές γραμμές, η κατασκευή ενός eshop αλλά και η σωστή διαχείριση του είναι συχνά το Α και το Ω για μία σύγχρονη επιχείρηση. Οι διαδικασίες και οι μέθοδοι που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να εξασφαλίσει την επιτυχία του είναι απαιτητικές, αφού στην ουσία, αποτελεί και αυτό μία μορφή καταστήματος.

Όση, λοιπόν, αφοσίωση και συστηματική δουλειά απαιτεί ένα φυσικό κατάστημα για να στηθεί σωστά και αποτελεσματικά, τόση χρειάζεται και το eshop για να μπορέσει να εδραιώσει τη θέση της εκάστοτε εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-Commerce).

Όμως, αν και οι διαδικασίες μπορεί να φαντάζουν κουραστικές και δαιδαλώδεις, τα αποτελέσματα και τα οφέλη που έχει ένα σωστά στημένο και λειτουργικό eshop είναι ιδιαίτερα βαρυσήμαντα για την επιτυχία και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης στην ψηφιακή εποχή.

Ας δούμε ποια είναι αυτά!

brand identity, advertising, design, trust wooden blocks concept

Ποια η σημασία του eShop για την επιχείρηση μου;

Το πελατολόγιο μιας επιχείρησης που διαθέτει μόνο φυσικό κατάστημα, λογικό είναι να μορφοποιείται με βάση γεωγραφικά κριτήρια και περιορισμούς. Κάτι τέτοιο, με το eshop αποτελεί παρελθόν. Συγκεκριμένα, ενώ με το φυσικό κατάστημα η πώληση των προϊόντων σας γίνεται μόνο στην φυσική σας διεύθυνση αποκλείοντας πιθανούς πελάτες που δεν έχουν τη δυνατότητα να σας επισκεφτούν, μέσω ενός eshop αυτό εύκολα αλλάζει.

Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα σας μπορούν να προωθηθούν σε παγκόσμια κλίμακα, σε πελάτες που βρίσκονται σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη. Με το e-Commerce όλα σας τα προϊόντα είναι ορατά και προσβάσιμα από όλους τους χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως. Έτσι, με τη σωστή διαφήμιση και προώθηση του eshop σας, μπορείτε να διευρύνετε τον αριθμό των πελατών σας, τη γκάμα των προϊόντων σας και να κλιμακώσετε την επιτυχία της επιχείρισής σας, κάτι που φυσικά αποτελεί και τον νούμερο ένα σκοπό κάθε εταιρείας!

Concept of eshopping, internet payment, ecommerce, mock up, black and red bag, notebook and hangers on white background, sale concept, black friday, flat lay, copy space, Free Text Space.

24/7 Διαθεσιμότητα

Σκοπός του καλού και επιτυχημένου πωλητή είναι να εξυπηρετεί άριστα τον κάθε ένα πιθανό ενδιαφερόμενο αγοραστή. Για να καταστεί αυτό δυνατό, το eshop διατίθεται με προώθηση των προϊόντων σας όλο το 24ωρο. Έτσι, άμα κάποιος επιθυμεί να πραγματοποιήσει μια αγορά, την ώρα που το φυσικό σας κατάστημα παραμένει κλειστό, μπορεί εύκολα να περιηγηθεί στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα και να επωφεληθεί από τις συνεχόμενες και 24ωρες παρεχόμενες υπηρεσίες πώλησης.

Άνετες και εύκολες αγορές

Η βασική δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου  (e-Commerce) και αυτό το οποίο εκτιμάται στο μέγιστο, είναι η ευκολία των αγορών. Ο ενδιαφερόμενος καταναλωτής πραγματοποιεί αγορές με την άνεση του στο χώρο του, χωρίς διαδρομές, ουρές, μετρητά. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα έξυπνα οργανωμένο και φιλικό προς τον χρήστη eshop που θα του προσφέρει όσες περισσότερες υπηρεσίες είναι δυνατόν για μία εύστοχη και ολοκληρωμένη αγορά. Κάνοντας απλά μία αναζήτηση στο eshop για το προϊόν που αναζητά, αποκτά εύκολα και χωρίς πίεση αυτό που επιθυμεί, αξιοποιώντας τις υπηρεσίες και την εμπειρία του e-Commerce.

Διαφήμιση

Η online παρουσία μιας εταιρείας μέσω ενός λειτουργικού eshop λειτουργεί και ως διαφημιστικός παράγοντας για τα προϊόντα που παρουσιάζει στο κοινό. Με λίγα λόγια, μέσω του eshop μπορείτε να προωθείτε άμεσα και αποτελεσματικά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Προσφορές, εκπτώσεις, προτάσεις, συνδυασμοί, είναι λίγες μόνο από τις προωθητικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να προσεγγίσετε το καταναλωτικό κοινό και τους επισκέπτες. Παράλληλα, μπορείτε να συλλέγετε στοιχεία για τις προτιμήσεις των πελατών σας και έτσι να ακολουθείτε στοχευμένες marketing καμπάνιες για προσέλκυση περισσότερων χρηστών του διαδικτύου στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Paper Card With New Product Idea, Advertising, Blog,network Inscriptions Pinned on Cork Office Board for eshops

Πώς θα το πετύχω αυτό;

Είναι πολύ σημαντικό και επωφελές για την εταιρεία σας να εκμεταλλευτείτε τις υπηρεσίες διαφημίσεων επί πληρωμή, όπως το Google ads, την δημοφιλέστερη λύση online διαφήμισης. Με βάση τους στόχους και το budget σας, μπορείτε να δημιουργήσετε τις εντελώς δικές σας marketing καμπάνιες, ακριβώς πάνω στις αναζητήσεις του κοινού που επιθυμείτε να προσεγγίσετε. Από τη στιγμή που θα ορίσετε τη διαφήμιση σας, μπορείτε μάλιστα και να παρακολουθείτε την απόδοση της και παράλληλα να διαχειρίζεστε κατάλληλα το περιεχόμενο του eshop σας αλλά και τις πλατφόρμες στις οποίες προβάλλεται, με βάση τους σκοπούς και τις φιλοδοξίες της marketing καμπάνιας σας (π.χ skroutz).

Τί να προσέξω;

Η απόκτηση ενός eshop είναι μία διαδικασία που, όπως είδαμε, μπορεί να προσφέρει πολλά σε μία επιχείρηση, όπως το να αυξήσει γεωμετρικά τις πωλήσεις οποιασδήποτε εταιρείας αν αυτό γίνει με σωστό τρόπο. Δεν είναι λίγα όμως τα στοιχεία που πρέπει να προσεχθούν για να φέρουν τα επιθυμητά αυτά αποτελέσματα.

Προώθηση σε Social Media

Σύμφωνα με έρευνες της Google, eshops με online παρουσία σε social media σημείωσαν 32% περισσότερες πωλήσεις από εκείνα, των οποίων το περιεχόμενο δεν ήταν ανοιχτό και προσιτό στο κοινό του Facebook, Instagram κ.α.

Είναι αναμφίβολη η επίδραση που έχουν τα social media σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας όλων μας, πόσο μάλλον στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου που σαρώνει στις πωλήσεις εδώ και λίγα χρόνια.

Με την προώθηση του eshop σας σε πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, είναι δυνατή η άμεση και ταχύτατη αύξηση της επισκεψιμότητας του website. Παράλληλα, μπορείτε να ελέγχετε και να κατηγοριοποιείτε τους χρήστες που ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που δημοσιεύετε με κριτήρια γεωγραφικά ή με βάση τα ενδιαφέροντα τους και έτσι να προωθείτε το ανάλογο περιεχόμενο με τις περισσότερες πιθανότητες προσέλκυσης κοινού.

Above view of young people sitting and lying on floor with internet activity tags and using modern portable devices, social media addiction concept for eshops

Σωστός Σχεδιασμός

Όσον αφορά στο κομμάτι του σχεδιασμού και της κατασκευής eshop, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερα μεγάλη σημασία. Αρχικά, είναι πολύ κρίσιμο να επιλέξετε έναν eshop developer με την κατάλληλη εμπειρία και τις ικανότητες που θα συμβάλλουν στο καλύτερο αποτέλεσμα για την εταιρεία σας.

Ένα eshop χρειάζεται πολλή και συστηματική δουλειά για να δημιουργηθεί και να συμπεριλάβει όλα τα προϊόντα της κάθε επιχείρησης. Ακόμη, ιδιαίτερα σημαντικό είναι να διαθέτει τη σωστή σχεδίαση που θα αντέξει το υλικό και θα παρέχει άνετη και φιλική εμπειρία πλοήγησης χωρίς να καθυστερεί, να κολλάει και να δυσκολεύει την περιήγησή του χρήστη.

Η διαδικασία κατασκευής μιας πλατφόρμας e-Commerce είναι χρονοβόρα, συνεχής και απαιτητική αφού έχει πολλές πτυχές. Σίγουρα χρειάζεστε κάποιον αξιόπιστο και αποδοτικό που θα ικανοποιήσει τόσο τα δικά σας standards όσο και των πελατών σας.

SEO

Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, χωρίς SEO κανένα website δε μπορεί να σταθεί, όσο ενδιαφέρον περιεχόμενο κι αν έχει, όσο ενδιαφέροντα προϊόντα κι αν προωθεί. Έτσι, ,μία από τις απαιτητικές διαδικασίες που είναι αναγκαίο να ακολουθήσετε έτσι ώστε να προσφέρετε στην επιχείρηση σας το καλύτερο eshop, είναι το SEO.

Ως SEO (Search engine optimization) νοείται το πλήθος των πρακτικών που προωθούν ένα website για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

SEO or search engine optimization concept. Paper with SEO ideas or plan, cup of coffee and smartphone on wooden table desk

Παράλληλα, μέσω του SEO επωφελούνται και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας αφού το περιεχόμενο παρουσιάζεται και εμφανίζεται στον πελάτη με τρόπο ελκυστικό και φιλικό, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την βέλτιστη εμπειρία online αγορών. Οι δυσκολίες που κρύβει το e-Commerce είναι ότι ο καταναλωτής δεν μπορεί να έχει πλήρη, ζωντανή εικόνα για το προϊόν που επιθυμεί. Και εκεί έγκειται η σημασία του αξιόλογου eshop με ενισχυμένο SEO. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες προωθούνται με τρόπο έξυπνο και άμεσο στον καταναλωτή που ακόμη και χωρίς κάποιον πωλητή να τον εξυπηρετεί, μπορεί να κάνει την γρήγορη και ολοκληρωμένη αγορά που επιθυμεί.

Για ένα eshop, το SEO έχει τεράστια σημασία, αφού η έλλειψη μεθόδων SEO θα οδηγήσει το website στις τελευταίες θέσεις των αποτελεσμάτων, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η προσέλκυση επισκεπτών.

Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν αξιόπιστες μέθοδοι και πρακτικές που θα πρέπει να ακολουθηθούν ώστε το eshop σας να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και να εξυπηρετεί άριστα τον κάθε πελάτη. Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το SEO, μπορείτε να δείτε εδώ το άρθρο της DevSeg πάνω σε ότι έχει να κάνει με το SEO.

Με λίγα λόγια,

έχουμε καταστήσει σαφές, ότι για να κατασκευαστεί ένα επιτυχημένο eshop χρειάζεται κόπος και στρατηγική. Όμως, τα πλεονεκτήματα είναι άμεσα και στοχευμένα για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Είναι απαραίτητο να ακολουθήσετε τις σωστές μεθόδους για να μπορέσετε να δημιουργήσετε μία πλήρως λειτουργική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce) και να επωφεληθείτε τόσο εσείς όσο και οι πελάτες σας. Έτσι θα δημιουργήσετε το κλειδί για να μπορέσετε να κάνετε γνωστή την παρουσία της εταιρείας σας στο χώρο του διαδικτύου, που καιρό τώρα έχει καταλάβει μεγάλο μέρος των εμπορικών συναλλαγών τόσο εγχώρια, όσο και παγκοσμίως.

01.