Loading 0
Share

7+1 Marketing στρατηγικές για την επιχείρηση σου εν καιρώ πανδημίας.

marketing στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσει μία επιχείρηση για να επιβιώσει στην περίοδο της πανδημίας.

Scroll Down

7+1 Marketing στρατηγικές για την επιχείρηση σου εν καιρώ πανδημίας

7+1 Marketing στρατηγικές για την επιχείρηση σου εν καιρώ πανδημίας

Όπως είναι απόλυτα λογικό και πλέον ολοφάνερο, η πανδημία της νόσου Covid-19 έχει φέρει τα πάνω κάτω στον κόσμο των επιχειρήσεων. Τώρα περισσότερο από ποτέ κάθε επιχείρηση θα πρέπει να αξιοποιήσει το νούμερο ένα εργαλείο για να μπορέσει να επιβιώσει μέσα στην περίοδο αυτή αλλά και να  βγει και κερδισμένη, σε πείσμα των καιρών. Ποιο είναι αυτό; Φυσικά, το σωστό Marketing.

 

Ποιες είναι οι marketing στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσει μία επιχείρηση για να επιβιώσει στην περίοδο του Covid-19; 

 

Για να μπορέσει μία επιχείρηση να ανταπεξέλθει στις -αντίξοες- συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί απέναντι στον κλάδο τους, θα πρέπει να αναθεωρήσουν πολλά από τον τρόπο που ασκούσαν τις marketing στρατηγικες τους έως τώρα.

 

Αναθεώρηση του τρόπου προσέγγισης του κοινού.

 

Αρχικά, η στάση ενός brand απέναντι στο ενδιαφερόμενο κοινό και δη στο target group του, θα πρέπει να αλλάξει ριζικά. Το ζήτημα δεν είναι να αποσιωπήσουμε και να βγάλουμε από το προσκήνιο την κατάσταση στην οποία ζούμε. Η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να προσαρμοστεί στην τωρινή κατάσταση και να αναδιαμορφώσει το κομμάτι της επικοινωνίας της με το κοινό, με βάση τα νέα δεδομένα.

 

Ο πελάτης πρέπει να νιώθει μία σύνδεση και μία οικειότητα με το brand. Αν μία επιχείρηση παραμείνει στις marketing στρατηγικές που εφάρμοζε στην προ covid εποχή, η σχέση της με το καταναλωτικό κοινό θα απέχει…χιλιόμετρα. Αποδεχόμαστε την νέα κατάσταση και βρίσκουμε τακτικές που θα φέρουν το brand πιο κοντά στο κοινό.

 

Customer Engagement Marketing πρακτικές

 

Έτσι λοιπόν, για να αποδώσει μία οποιοδήποτε καμπάνια ή προσπάθεια πώλησης, σημαντικό πρωταρχικό βήμα είναι να έχει η εταιρεία από πριν διαμορφώσει την πελατειακή της βάση με σχέσεις εμπιστοσύνης. Να έχει αυτό που λέμε “πιστούς” πελάτες. Και πώς θα γίνει αυτό εν καιρώ πανδημίας;

 

Με πρακτικές και marketing εκστρατείες που τονίζουν την επαφή, την εκτίμηση, την αλληλεγγύη και την στήριξη απέναντι στον πελάτη.

Το μεγαλύτερο bonus για μία επιχείρηση, για να μπορέσει να επιβιώσει σε αντίξοες συνθήκες όπως οι τωρινές, είναι πριν από όλα τα άλλα, η δημιουργία του δικού της “loyal clientele” που θα της δώσει την σιγουριά και την ώθηση να συνεχίσει να προσπαθεί, παραμένοντας πάντα στο πλευρό του κοινού της.

 

Up Group Sales & Marketing

Διαμόρφωση online παρουσίας για την επιχείρηση

 

Εννοείται πώς η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού online έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Σε κατάσταση είτε καραντίνας είτε και όχι, ο κόσμος πλέον ξεκάθαρα προτιμάει το eCommerce έναντι των αγορών από φυσικά καταστήματα.

 

Για κάθε επιχείρηση λοιπόν ο νούμερο 1 παράγοντας που θα τη βοηθήσει να επιβιώσει σήμερα, είναι μία δυναμική online παρουσία. Ιστοσελίδα, eShop, OTAs, Social Media Marketing, Email Marketing, όλα διαμορφώνουν τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να αποκτήσει μία επιχείρηση την ευκαιρία να αναδειχθεί στο διαδικτυακό περιβάλλον, που πλέον έχει κυριαρχήσει στις αγορές.

 

Προώθηση στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών

Προώθηση στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών.

 

Όπως είπαμε και πιο πάνω, η αναγνώριση της κατάστασης και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα είναι το ζητούμενο αυτή την περίοδο. Έτσι, ακόμα και στο τι είναι αυτό που προωθούμε στο κοινό, σημαντικό ρόλο παίζει η ευελιξία της εταιρείας μας.

 

Δίνουμε βάση στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών που αποτελούν λύσεις στο σήμερα, που δίνουν χρήσιμες εναλλακτικές σε περίοδο καραντίνας και που μιλάνε άμεσα στην καθημερινότητα των πελατών.

 

Διευκόλυνση διαδικασίας αγοράς και παράδοσης

 

Ακόμα μία βασική λειτουργία στην οποία πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να δώσουν προτεραιότητα, είναι η εμπειρία που λαμβάνει ο πελάτης από την αγορά και παράδοση των προϊόντων τους.

Πιο συγκεκριμένα, υποχρέωση των εταιρειών που βασίζονται στο eCommerce, είναι η διαμόρφωση εύκολου check out στη διαδικασία αγοράς μέσω site, η παροχή next-day delivery και γενικά γρήγορη παράδοση, η δυνατότητα παρακολούθησης παραγγελίας αλλά και η απλοποίηση των όρων και των διαδικασιών αλλαγής ή επιστροφής προϊόντων.

 

Όλα αυτά δίνουν στην εταιρεία μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού και προφανώς προσφέρουν στον πελάτη τη βέλτιστη εμπειρία online αγοράς με αποτέλεσμα και την ανάπτυξη του πελατολογίου αλλά και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand.

 

Εφαρμογή Pay Per Click διαφήμιση

Εφαρμογή Pay Per Click διαφήμιση

Την Pay Per Click διαφήμιση την έχουμε αναλύσει σε προηγούμενο άρθρο μας. Την σημασία της όμως για τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να ανακάμψουν κατά την περίοδο της πανδημίας, ίσως δεν την έχετε ακόμη σκεφτεί.

 

Με τα νέα κοινωνικά και επιχειρηματικά δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί, το σημαντικό πλεονέκτημα που δίνει μία διαφημιστική καμπάνια Pay Per Click είναι η άμεση προσέγγιση στοχευμένου κοινού, οικονομικά και ταυτόχρονα διευρυμένα. Τι εννοούμε με αυτό;

 

Εννοούμε ότι η κάθε εταιρεία μπορεί να προσελκύσει το άμεσα ενδιαφερόμενο κοινό της μέσω μιας καμπάνιας PPC αφού οι περισσότεροι χρήστες πλέον περνούν πολλές ώρες στο internet.

 

Παράλληλα, η Pay per click διαφήμιση χρησιμοποιεί έξυπνα δημογραφικά στοιχεία-κλειδιά για αποδοτικότερη προσέγγιση κοινού, η εφαρμογή της απαιτεί μικρά ποσά ανάλογα με το budget που μπορεί να διαθέσει η εκάστοτε επιχείρηση (είτε 100 είτε 1000 ευρώ μηνιαίως κ.ο.κ) και υπάρχει αμέριστη ευελιξία στην τροποποίηση της καμπάνιας οποιαδήποτε στιγμή! 

 

Με στοχευμένη στρατηγική, λοιπόν, ξεκάθαρους πελατειακούς στόχους και ρεαλιστικές απαιτήσεις εκκίνησης, η PPC διαφήμιση μπορεί να προσφέρει στην επιχείρηση σας την αναγνωρισιμότητα, την επισκεψιμότητα και το engagement που χρειάζεται τώρα περισσότερο από ποτέ.

 

Remarketing πρακτικές για ανανέωση πελατολογίου.

 

Συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο με πρακτικές άμεσου online marketing, μία τακτική που είναι ιδιαίτερα αποδοτική είναι το remarketing.

 

Με αυτό, μία online επιχείρηση μπορεί να επαναπροσεγγίσει παλιούς πελάτες της που έχουν καιρό να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά, να προσελκύσει χρήστες που επισκέφτηκαν την σελίδα της αλλά δεν προχώρησαν σε κάποιο επόμενο βήμα ή να προωθήσει και στις δύο κατηγορίες προσφορές και εκπτώσεις σε προϊόντα best sellers, που έχουν απήχηση στο κοινό.

 

 Τα νέα δεδομένα στο Digital Marketing.

 

Το online marketing ήταν, είναι και θα είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει να βρίσκεται και να δραστηριοποιείται στο σήμερα. Ακόμα περισσότερο, σε περιόδους απαιτητικές όπως αυτή της Covid-19 πανδημίας, ποια επιχείρηση μπορεί να σταθεί και να εξελιχθεί χωρίς το internet και το digital marketing για καθοδηγητή;

 

Απευθυνθείτε σήμερα στο digital agency που θα προσαρμόσει την επιχείρησή σας στα νέα δεδομένα και θα διαμορφώσει την digital marketing καμπάνια που θα ανταπεξέλθει στις έως τώρα άγνωστες συνθήκες της αγοράς.

 

Στην Up Group | Sales & Marketing είμαστε πάντα διαθέσιμοι για να σας συμβουλέψουμε, να σας λύσουμε κάθε απορία και να εξελίξουμε την πορεία της επιχείρησής σας στον online κόσμο.

01.