Loading 0
Share

My Blog

Scroll Down

6 Social Media Tips για την πιο πετυχημένη marketing καμπάνια

6 Social Media Tips για την πιο πετυχημένη marketing καμπάνια

  Πάνω από το μισό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι στην εποχή μας όλη την ώρα συνδεδεμένο σε κάποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με το smartphone συνεχώς στο χέρι ή το laptop ενεργό από το πρωί μέχρι το βράδυ. Συγκεκριμένα, το Instagram, το Facebook, το Tik Tok, το LinkedIn και πολλές ακόμη πλατφόρμες συγκεντρώνουν πολλούς  ενεργούς χρήστες.

  Καμία, λοιπόν, επιχείρηση δεν έχει δικαιολογία για να μην διαθέτει την πιο επιτυχημένη και αποτελεσματική δυνατή παρουσία στα social media!

 

  Πλέον, το να διαθέτεις απλώς μία ιστοσελίδα δεν έχει καμία απολύτως σημασία, αν αυτή δεν συνοδεύεται από δυναμική και ενεργή παρουσία στα social media.

  Άρα, ο μόνος τρόπος για να μπορέσεις να εξελίξεις την marketing στρατηγική της επιχείρησής σου, είναι να ακολουθήσεις και να εφαρμόσεις τα πιο αποδοτικά Social media tips που θα αναδείξουν το brand σου στον αμέτρητο κόσμο του Internet!

 

  Τι λες, είσαι έτοιμος να μάθεις τι χρειάζεται για να δείξεις τι αξίζει η επιχείρησή σου μέσα στον χώρο των Social media;

 

  Πάμε να δούμε αναλυτικά παρακάτω τα πιο σημαντικά Social media tips για την καλύτερη marketing καμπάνια.

 

6 Hot Social Media Marketing Tips

 

1.   Ξεκαθάρισε το target group σου

 

Target Group

  Πρώτα απ΄ όλα, πριν ξεκινήσεις να κάνεις τα post σου και να προωθείς το brand σου πρέπει να κατανοήσεις πλήρως το που στοχεύει η επιχείρηση σου. Ποιο είναι το σωστό κοινό στο οποίο πρέπει να στοχεύσεις; Ποιες είναι οι ανάγκες και ποια τα ενδιαφέροντα τους; Ποια είναι τα δημογραφικά τους στοιχεία;

  Οι σωστές πληροφορίες του target group σου θα σε οδηγήσουν και στις πιο αποδοτικές πρακτικές marketing. Για παράδειγμα, αν το ιδανικό καταναλωτικό κοινό της επιχείρησής σου είναι κάτω των 20, θα πρέπει να κάνεις το content σου όσο πιο fun και εκκεντρικό γίνεται και να μην διατηρείς το αυστηρό, επαγγελματικό ύφος που θα κέρδισε το target group ηλικίας 60+.

 

2.  Βρες τις σωστές πλατφόρμες

 

Social Platform

  Σε συνέχεια με το παραπάνω, αν γνωρίζεις το ιδανικό σου κοινό , τότε μπορείς να αποφασίσεις σε ποιες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα αρχίσεις να προωθείς το brand σου. Ξεκινώντας μία social media marketing στρατηγική, καλό θα ήταν να μην δικτυωθείς σε όλα τα social media απευθείας. Επίλεξε εκείνα στα οποία είναι περισσότερο ενεργό το target group της επιχείρησής σου.

  Απευθύνεσαι σε δραστήριο νεανικό κοινό; Δεν μπορείς να αρνηθείς το Tik Tok και το Youtube. Απευθύνεσαι σε αποφασιστικούς επιχειρηματίες Millennials; Δραστηριοποιήσου στο LinkedIn. Όπως είπαμε και παραπάνω, αν γνωρίζεις τις ανάγκες του κοινού σου, θα βρεις τα κατάλληλα πατήματα για να δημιουργήσεις την πιο σωστή για τα δεδομένα σου marketing καμπάνια στα social media.

 

 

3. Συνέπεια και ποιότητα στο content

 

  Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές: “Content Is King” και ακόμα και σήμερα δεν παύει να ισχύει. Αν δεν δημιουργήσεις το ποιοτικότερο περιεχόμενο στα social media, με ποιον τρόπο θα μπορέσεις να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του target group σου μέσα στον τόσο ανταγωνισμό;

  Μην το σκέφτεσαι καν, δεν γίνεται!  Αν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να προσφέρεις σε περιεχόμενο, είναι πολύ εύκολο με την κίνηση ενός μόνο δακτύλου ο ενδεχόμενος πελάτης να πάει στο καλοφτιαγμένο post της ανταγωνίστριας εταιρείας.

  Για να αναδείξεις λοιπόν την επιχείρησή σου στα Social, είναι απαραίτητο να δώσεις βάση στο content σου.  Άλλωστε, αυτή είναι και η βάση των περισσότερων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Όμως προφανώς και δεν αρκεί μόνο αυτό. Το να ποστάρεις μία φορά τον μήνα, επίσης εμποδίζει την προσπάθεια σου να εξελιχθείς στα social media.

 

  Άρα τι χρειάζεται μία δυναμική social media marketing καμπάνια; Ποιοτικό Content με πρόγραμμα!

 

4.   Το engagement είναι το κλειδί

 

engagement

 

  Τα social media δίνουν στον δυνητικό follower / πελάτη την αίσθηση μιας παραπάνω οικειότητας σε σύγκριση με μία ιστοσελίδα. Αυτό ακριβώς πρέπει να αξιοποιήσεις για να εγκαθιδρύσεις τη θέση του brand σου στον κόσμο των social media.

 

   Ξεκίνα να απαντάς στα σχόλια των follower σου είτε είναι θετικά, είτε αρνητικά

 

   Αναδημοσίευσε το περιεχόμενο τους με αναφορά στο brand σου (retweet, repost, restory κλπ).

 

   Κάνε δημοσκοπήσεις και διαγωνισμούς μέσα από το εταιρικό σου προφίλ

 

 Με αυτούς τους τρόπους θα μπορέσεις να αναπτύξεις τη σχέση που έχεις με το κοινό σου, αυξάνοντας και το engagement, αν θέλουμε να μιλήσουμε και για metrics!

 

 

5.  Εργαλεία Αυτοματοποίησης

 

 

Automation

 

 

  Ναι, ξέρουμε. Δεν είναι όλα τόσο εύκολα όσο τα αναφέρουμε. Ειδικά όταν έχεις και μία ολόκληρη επιχείρηση να οργανώσεις, εννοείται πως δεν μπορείς να είσαι 24/7 πάνω από έναν υπολογιστή δημιουργώντας content, ανεβάζοντας posts και απαντώντας σε comments.

  Τι μπορείς να κάνεις για αυτό; Να εκμεταλλευτείς τις πλατφόρμες διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από αυτές μπορείς να προγραμματίζεις ακριβώς την ώρα που θα ανέβουν τα posts όλης της εβδομάδας και αυτό να γίνεται αυτόματα, όπως επίσης και να δημιουργήσεις ένα chatbot, το οποίο θα στέλνει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που θα καθοδηγεί τους followers σου στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σου για να βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους!

 

 

6. Διάλεξε τα trends που σου ταιριάζουν

 

social trends

 

  Στον κόσμο των social media, κάθε μήνα κυριαρχεί κι άλλο trend. Ειδικά σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το    Tik Tok που βασίζονται στο νεανικό κοινό, τα trends είναι βασικός παράγοντας δραστηριοποίησης. Εννοείται πως και η δική σου επιχείρηση δεν μπορεί να μείνει εντελώς αμέτοχη.

  Πρέπει όμως να φιλτράρεις τι από όλα αυτά ταιριάζει με το brand, το προϊόν και το target group σου. Reels, Stories, live video, AR, Ads, κάτι από όλα αυτά θα μπορείς να αξιοποιήσεις ώστε να δώσεις ένα boost στην social media marketing καμπάνια σου.

 

  Βέβαια, με τον ίδιο ρυθμό που εξελίσσονται τα trends, αλλάζουν και οι αλγόριθμοι και οι κανονισμοί στις πλατφόρμες. Για αυτό έχε το νου σου να συμβαδίζεις πάντα με αυτούς, ώστε να μην υποστείς κανένα ban από τα social media χωρίς να το περιμένεις.

 

 

 Μην Ξεχνάς τα Analytics

 

  Σε κάθε διαφορετική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, από ένα εταιρικό προφίλ μπορείς να δεις αναλυτικά δεδομένα. Πόσοι από τους followers σου περνάνε χρόνο στο προφίλ σου, πόσοι πατάνε τα links και οδηγούνται στην ιστοσελίδα σου, πόσοι κάνουν likes, πόσοι βλέπουν συστηματικά τα stories σου και πόσοι είναι εντελώς ανενεργοί; Όλα αυτά είναι σημαντικό να τα γνωρίζεις καθώς έτσι θα μπορείς να πας ένα βήμα παρακάτω τη στρατηγική σου, αναλύοντας με πραγματικά και όχι απλώς θεωρητικά δεδομένα τι αρέσει στο κοινό σου και τι όχι.

 

Tips για την πιο δυναμική Social Media Marketing Καμπάνια

 

 

  Τώρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις κι εσύ μία δυναμική παρουσία στα social media και να έχεις επαφή με το target group σου. Η διαδικασία δεν είναι απλή ούτε εύκολη. Χρειάζεται χρόνο, πρόγραμμα, συστηματική προσπάθεια και ενίοτε λίγο ρίσκο για μπορέσεις να κερδίσεις και να διατηρήσεις την εμπιστοσύνη του κοινού. Ένας marketer μπορεί να σε συμβουλεύει σε κάθε στιγμή, ώστε πάντα να είσαι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

 

Μήπως ήρθε η ώρα να το σκεφτείς;

 

01.