Loading 0
Share

My Blog

Scroll Down

Πώς θα βελτιστοποιήσω τη σελίδα check out του eShop μου; – Tips 2022

Πώς θα βελτιστοποιήσω τη σελίδα check out του eShop μου; – Tips 2022

 

Είσαι επιχειρηματίας και πρόσφατα ενδιαφέρθηκες να ανοίξεις το δικό σου eShop μπαίνοντας στον digital κόσμο και διευρύνοντας το κοινό σου;

 

Έδωσες όλη την προσοχή σου στο design του eShop σου και τώρα βλέπεις τα ποσοστά εγκατάλειψης στη σελίδα του check out σταδιακά να ανεβαίνουν;

 

Πολλοί είναι οι επιχειρηματίες που δυστυχώς δεν αναγνωρίζουν το πόσο σημαντικό είναι να δημιουργήσουν την ιδανική διαδικασία check out που να ανταποκρίνεται στην ευκολία και άνεση που ζητά ο πελάτης.

 

Διαφημίσεις, δημιουργία λογαριασμών, άσκοπα βήματα μέχρι την πληρωμή, όλα καθυστερούν και εμποδίζουν τον επισκέπτη από το να φτάσει στο προϊόν του. Και φυσικά, αν βαρεθεί, δεν είναι δύσκολο να επιλέξει τον ανταγωνισμό, το eShop της άλλης επιχείρησης με μία πιο βελτιστοποιημένη check out σελίδα.

 

Διάβασε παρακάτω για να μάθεις τι πρέπει να προσέξεις ώστε να βελτιστοποιήσεις την σελίδα check out του eshop σου και να δώσεις στο κοινό σου την ιδανική εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς.

 

Δείκτης προόδου διαδικασίας αγοράς.

 

Ένα βασικό feature στην σελίδα check out σε ένα eShop είναι ο δείκτης που φανερώνει σε ποιο σημείο της διαδικασίας αγοράς βρίσκεται ο χρήστης και πόσα βήματα έχει ακόμη μέχρι την ολοκλήρωση της.

 

Όταν ένα eShop στοχεύει στην προσέλκυση νέου κοινού, δεν μπορεί να βασίζεται στους πελάτες του που γνωρίζουν από παλιές αγορές τους τη διαδικασία αγοράς της επιχείρησης. Θα πρέπει κατά κύριο λόγο να δημιουργεί τις ιδανικές προϋποθέσεις που θα διευκολύνουν ένα νέο χρήστη και θα τον κάνουν να γίνει και αυτός, πελάτης.

 

Έτσι, στο πλαίσιο αυτό, o δείκτης προόδου είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία αφού “περιγράφει” με κατανοητό τρόπο τα βήματα μέχρι την αγορά, τα στοιχεία που πρέπει να παραχωρηθούν, το πόσο μακριά βρίσκεται κανείς μέχρι να κάνει δικό του αυτό που επιθυμεί να αγοράσει.

 

Ολοκλήρωση αγοράς ως επισκέπτης

 

Αναγκάζεις τους επισκέπτες του eShop σου να δημιουργήσουν λογαριασμό για να μπορέσουν να αγοράσουν το προϊόν που έχουν επιλέξει; Μέγα λάθος! Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο διώχνεις μεγάλο ποσοστό των χρηστών αλλά δημιουργείς και μία λανθασμένη εικόνα για το brand σου.

 


Δώσε στο κοινό σου την επιλογή να προχωρήσουν στο check out ως απλοί επισκέπτες, χωρίς απαραίτητη εγγραφή ή σύνδεση σε λογαριασμό. Όσο πιο άμεση είναι η διαδικασία αγοράς, τόσο πιο ευχαριστημένοι θα είναι οι πελάτες σου. Άρα, με το να βάζεις προαπαιτούμενο την δημιουργία λογαριασμού, μάλλον συμβάλλεις στην αύξηση του abandonment rate του eShop από μόνος σου. 

 

Σύνοψη προϊόντων και πληροφοριών πριν την πληρωμή.

 

Πριν το τελικό βήμα της αγοράς, πολύ βοηθητικό για τους χρήστες θα είναι να υπάρχει μία συνοπτική σελίδα. Σε αυτήν θα πρέπει να αναγράφονται όλα τα προϊόντα που έχει διαλέξει ο χρήστης (στα σωστά μεγέθη, χρώματα, ποσότητες και φυσικά τιμές), ο τρόπος πληρωμής και παράδοσης που έχει επιλεχθεί, τα προσωπικά στοιχεία που έχουν δοθεί.

 

Το σημείο αυτό δίνει τη δυνατότητα διόρθωσης, ολοκληρώνει όλα τα βήματα του checkout με σαφή τρόπο κι έτσι συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης του πελάτη προς το brand και το eShop.

 

Trust badges / Σήματα ενίσχυσης ασφάλειας στην διαδικασία αγοράς μέσω eShop.

 

Το νούμερο 1 χαρακτηριστικό που πρέπει να εμπνέει ένα eShop για να μπορέσει να μειώσει το abandonment rate στη διαδικασία του check out , είναι η ασφάλεια. Στο eCommerce οι κίνδυνοι είναι πολλοί και πλέον όλοι οι χρήστες το γνωρίζουν.

 

Έτσι, για να μπορέσει ο πελάτης να εμπιστευτεί μία νέα σελίδα, ένα νέο brand, ένα καινούργιο eShop για τις αγορές του, θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθεί ότι δεν πρόκειται για απάτη και τηρούνται όλοι οι παράγοντες ενίσχυσης ασφάλειας όσον αφορά τα ευαίσθητα προσωπικά του στοιχεία (διεύθυνση, αριθμοί καρτών).

 


Πώς μπορεί ένα eShop να επιβεβαιώσει τους επισκέπτες του ότι πρόκειται για ένα ασφαλές ηλεκτρονικό κατάστημα; Με τη βοήθεια των trust badges. Τοποθέτησε στο κάτω μέρος της σελίδας check out, εγκεκριμένα σήματα απόδειξης της ασφάλειας του ιστοτόπου. Σίγουρα τα έχεις δει σε άλλα eShops. Παρέχονται με τη μορφή εικόνας και κατά κάποιον τρόπο, θεωρητικά, επιβεβαιώνουν ότι η διαδικασία αγοράς είναι αξιόπιστη.

 

Αν και δεν αποτελούν απόλυτα νόμιμη απόδειξη ότι το εκάστοτε eShop είναι ασφαλές περιβάλλον, σίγουρα παίζουν σημαντικά μεγάλο ρόλο στο πως αισθάνεται ο χρήστης όταν παρέχει τα προσωπικά του στοιχεία σε μία άγνωστη σελίδα στο διαδίκτυο.

 

Ανάλυση τιμής των προϊόντων του eShop

 

Αυτό που εκτιμάει πιο πολύ από όλα ο πελάτης σε μία επιχείρηση είναι η διαφάνεια. Η εντιμότητα και η σαφής προβολή όλων των στοιχείων που έχουν να κάνουν με το προϊόν το οποίο ενδιαφέρεται να αγοράσει.

Έτσι, στο eShop σου θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι στη διαδικασία αγοράς παρέχεις όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα που δημιουργούν την τιμή των επιλεγμένων προϊόντων. Συνολικό ποσό, ΦΠΑ, υπάρχουσα έκπτωση, έκπτωση μέσω κουπονιού του πελάτη κ.ο.κ.

 

Όλα συμβάλλουν στην δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης και εκτίμησης με τον πελάτη, για αυτό μία ξεκάθαρη επιχείρηση, μπορεί να έχει και ξεκάθαρα πιστούς πελάτες, μειώνοντας το ποσοστό εγκατάλειψης πριν ολοκληρωθεί η αγορά.

 

Πώς θα βελτιστοποιήσω τη σελίδα check out του eShop μου; - Tips 2022

Checkout σε μία μόνο σελίδα

 

Ίσως η πιο αποδοτική τακτική που μπορείς να ακολουθήσεις για να ενισχύσεις το conversion rate του eShop σου και αντίστοιχα να μειώσεις το abandonment rate στο καλάθι αγορών, είναι να δημιουργήσεις μία και μόνο σελίδα checkout.

 

Σε αυτήν, συγκεντρώνονται όλα τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την αγορά. Προσωπικά στοιχεία του πελάτη, τρόπος πληρωμής, τρόπος παράδοσης, διεύθυνση παράδοσης, σύνοψη προϊόντων και τιμών, trust badges και κουμπί ολοκλήρωσης/επιβεβαίωσης αγοράς.

 

Άμεσο, γρήγορο και αποτελεσματικό τόσο για τον χρήστη, όσο και για το eShop. Ο πελάτης δεν χάνει χρόνο, δεν γεμίζει αμφιβολίες μέχρι να φτάσει στο τελικό βήμα και οριστικοποιεί πανεύκολα την αγορά του. Ουσιαστικά, η σελίδα checkout λειτουργεί σαν Call To Αction, αφού δίνει στον χρήστη την άμεση ώθηση να αγοράσει αυτό που έχει επιλέξει.

 


Προσοχή όμως, για να είναι αποτελεσματική μία μοναδική σελίδα checkout θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι το hosting του eShop σας είναι αξιόπιστο και δεν θα καθυστερεί να φορτώσει τα δεδομένα.

 

Up Group Sales & Marketing

Βρες το Digital Agency που αξίζει.

 

Όπως είδαμε, η μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης ενός eShop είναι άμεσα συνυφασμένη με τις συνθήκες που διαμορφώνουν τη διαδικασία αγοράς. Και πολλές φορές, η βελτιστοποίηση της διαδικασίας αγοράς μπορεί να φαίνεται βουνό. Εσύ έχεις επιλέξει τους σωστούς συνεργάτες για την ενίσχυση του eShop σου;

 

Στην Up Group | Sales & Marketing προσφέρουμε τις πιο ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις με βάση τους στόχους του eShop σου. Άλλωστε, όσον αφορά την επιτυχία ενός eShop, την αύξηση του conversion rate και το κέρδος έναντι του ανταγωνισμού, το σημαντικότερο είναι να έχει κανείς δίπλα του τους ειδικούς σε θέματα eShop development. Και εμείς είμαστε πάντα πρόθυμοι να προσφέρουμε αυτό που έχεις ανάγκη, επιβιώνοντας στο χώρο του eCommerce.

01.