Loading 0
Share

My Blog

Scroll Down

Πως να αποκτήσετε ενισχυμένο ROI μέσα από μία καμπάνια social media marketing

Πως να αποκτήσετε ενισχυμένο ROI μέσα από μία καμπάνια social media marketing

Καθημερινά, πάνω από  200 εκατομμύρια εταιρείες παγκοσμίως επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω Facebook. Και αυτά είναι τα δεδομένα μόνο για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Σκεφτείτε μόνο τι γίνεται και μέσω του συνεχώς αναπτυσσόμενου instagram.

Δεν έχει να κάνει με το τι προτιμούν. Έχει να κάνει με το τι τους συμφέρει, τι είναι αυτό που επιφέρει κέρδος.

Τα social media είναι σίγουρα οι πλατφόρμες που αν αξιοποιηθούν σωστά έχουν τη δύναμη να εκτινάξουν την επιτυχία μίας επιχείρησης στα ύψη, ενισχύοντας το ROI.

Έχεις κι εσύ αναρωτηθεί ποτέ ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να χρησιμοποιήσεις την καμπάνια social media marketing της εταιρείας σου, ώστε να αυξήσεις το ROI (Return On Investment) ;

Πάμε να δούμε παρακάτω τι πρέπει να κάνεις, πώς πρέπει να αξιοποιήσεις μια καμπάνια social media marketing ώστε να αυξήσεις την απόδοση επένδυσης, το ROI της δικής σου επιχείρησης.

social media marketing

Να είσαι συνεπής με τα posts σου

Οι followers του business account σου στα social media, δεν ακολουθούν μόνο τον δικό σου λογαριασμό. Ακολουθούν άλλες τόσες εταιρείες, με παρόμοια δραστηριοποίηση, με αντίστοιχο αντικείμενο.

Πώς λοιπόν μπορείς να αναδειχθείς ανάμεσα στα τόσα posts που βλέπει το κοινό σου καθημερινά στα social media; Με το να είσαι οργανωμένο και συνεπής.

Τι εννοούμε με αυτό; Εννοούμε ότι πρέπει να διατηρείς ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στις δημοσιεύσεις σου ώστε να κρατάς ενεργό το ενδιαφέρον του κοινού σου. Με τον τρόπο αυτό, οι followers σου σιγά σιγά θα θυμούνται το brand σου, θα το ξεχωρίζουν ανάμεσα στα άλλα accounts που ακολουθούν, θα περιμένουν τα posts σου πάντα την ίδια ώρα και έτσι σταδιακά θα δυσκολέψεις ή θα νικήσεις τον ανταγωνισμό.

Να δημοσιεύεις συναφές content

Για να διατηρήσεις και να αυξήσεις τους followers σου στα social media κι έτσι να ενισχύσεις σταδιακά το ROI της social media marketing καμπάνιας σου, θα πρέπει να δίνεις σημασία στο content που μοιράζεσαι και ποστάρεις. Πέρα από το ότι τα posts σου πρέπει να είναι συχνά, ακόμα μεγαλύτερη αξία έχει το να είναι σχετικά και συναφή με τα ενδιαφέροντα του target group σου.

Η λύση σε αυτή την περίπτωση είναι μία και απλή. Καθόρισε τα άτομα που συγκροτούν το ιδανικό για την επιχείρηση σου κοινό. Μία πολύ αποδοτική πρακτική είναι η δημιουργία personas. Δημιουργείς μερικά “προφίλ” ανθρώπων που έχουν όλα τα χαρακτηριστικά των followers σου, όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, η εργασία κ.α.

Με τον τρόπο αυτό, είναι πολύ εύκολο να εξετάζεις κάθε φορά το να μία δημοσίευση θα έχει απήχηση στο κοινό σου ή αν δεν θα έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον.

Μία ακόμα πιο διαδραστική πρακτική για να διευκρινίσεις το τι είναι αυτό που ζητάει το κοινό σου από τα posts και γενικά το account σου, είναι να κάνεις σχετικές δημοσκοπήσεις.

Οι περισσότερες, πλέον, πλατφόρμες social media δίνουν τη δυνατότητα να αναρτήσεις ένα poll, καλώντας τους followers σου να απαντήσουν σε μία ερώτηση. Μέσω του business account της εταιρείας σου, ρώτα το κοινό σου τι προτιμάει να βλέπει από το προφίλ σου. Με τον τρόπο αυτό, θα συλλέξεις πολύτιμα δεδομένα για το κοινό που θες να προσεγγίσεις, απευθείας από την πηγή!

Να καθορίζεις marketing στόχους

Στον κόσμο των social media, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και όλα τα δεδομένα αλλάζουν διαρκώς. Τι είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να επιτύχεις και να αυξήσεις το ROI της social media marketing καμπάνιας σου; Η αποφασιστικότητα και η στόχευση σου.

Για να μπορέσεις να εξελιχθείς ως επιχείρηση online στο facebook, στο instagram κλπ, θα πρέπει να βρίσκεις συγκεκριμένους -μικρούς κάθε φορά- στόχους. Για παράδειγμα, μέσω του Google Analytics μπορείς να βλέπεις πόσοι followers σου στο instagram οδηγήθηκαν στο site σου κι έτσι να στοχεύεις σε ένα μεγαλύτερο αριθμό κάθε μήνα. Με τον τρόπο αυτό, η δραστηριότητα σου στα social media θα είναι πιο στοχευμένη με έναν επιπλέον σκοπό κάθε φορά κι έτσι ολόκληρη η καμπάνια σου δεν θα είναι όσο χαοτική μπορεί να σου φαίνεται. Από την άλλη, βλέποντας πως διαχειρίζεσαι τους μικρούς σου στόχους κάθε μήνα, μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για τη δραστηριότητα της επιχείρησης σου στα social media, να αλλάξεις μη επιτυχημένες πρακτικές, να συνεχίσεις κινήσεις που είχαν αποτέλεσμα κ.ο.κ.

social media marketing

Να είσαι δημιουργικός

Για να αναδείξεις ένα account, πόσο μάλλον μία επιχείρηση στα social media, πρέπει πάνω από όλα να είσαι δημιουργικός. Το βαρετό, πρόχειρο και συνηθισμένο content δεν έχει καμία τύχη στο να προσελκύσει κοινό, να διατηρήσει ή να αυξήσεις followers αλλά και να αναδείξει μία επιχείρηση.

Δημιούργησε όμορφο και ποιοτικό content με μοναδικές φωτογραφίες, χιουμοριστικά video, έξυπνες περιγραφές κλπ. Φυσικά, όλα με βάση το αντικείμενο και το κλάδο στον οποίο υπάγεται η εταιρεία σου. Δεν χρειάζεται όλα να είναι extra πρωτότυπα, αλλά όλα πρέπει να δείχνουν το ξεχωριστό πρόσωπο της επιχείρησής σου.

Μία έξυπνη πρακτική για να δεις τι είναι αυτό που αρέσει στο target group σου, είναι να τσεκάρεις τις δημοσιεύσεις του ανταγωνισμού. Δες ποια posts τους είχαν μεγάλη απήχηση, τι είδους δημοσιεύσεις κάνουν συχνά και κερδίζουν engagement, τι features από τις πλατφόρμες αξιοποιούν που προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού. Έτσι θα μπορείς να προσαρμόσεις τις πληροφορίες αυτές στο δικο σου account και content, σύμφωνα με τα δεδομένα και τη διάθεση του δικού brand.

Social media marketing για αύξηση του ROI

Ναι, όπως είπαμε και παραπάνω, τα social media έχουν μία ξεχωριστή δύναμη προώθησης. Πολλές επιχειρήσεις παγκοσμίως εκτίναξαν την επιτυχία και την εξέλιξη τους μέσα από τα social media, γεγονός που υπογραμμίζει την απήχηση τους στο νέο, σύγχρονο και προφανώς επιθυμητό κοινό.

Για να μπορέσεις όμως να αναδείξεις το brand σου μέσα από τα social media,  δεν αρκεί ένα business account και μερικές εικόνες προϊόντων. Η συνέπεια, η συνάφεια, η στόχευση και η δημιουργικότητα είναι τα 4 must-have χαρακτηριστικά που κάνουν ένα profile να ξεχωρίζει και την επιχείρηση να εξελίσσεται.

Για να δεις άμεσα λοιπόν διαφορά στο ROI, στην απόδοση δηλαδή της καμπάνιας σου, ξεκίνα σήμερα κιόλας να εφαρμόζεις στη social media marketing στρατηγική σου τα 4 αυτά στοιχεία και σύντομα θα δεις την αλλαγή.

Για όποια απορία έχεις, η Up Group Sales & Marketing είναι πάντα διαθέσιμη για να σου προσφέρει τις marketing υπηρεσίες της. Κλείσε ραντεβού μαζί μας σήμερα. 

01.